NEWS

Bieżące informacje z klubu

PRZYGOTOWANIA NA FALI ENTUZJAZMU

Po informacji w mediach dot. rozpoczęcia przygotowań do sezonu przez zawodników Stoczniowca 2014 ruszyła lawina komentarzy, telefonów, maili i słów poparcia dla projektu. Głód hokeja, profesjonalnego seniorskiego poziomu gry i identyfikacji z silną drużyną jest widoczny gołym okiem.

W ciągu dwóch dni profil drużyny w serwisie społecznościowym Facebook polubiło ponad 1200 osób. Jednocześnie pojawiło się wiele wskazówek i celnych merytorycznych pytań – od kibiców, dziennikarzy czy potencjalnych sponsorów. – Widać olbrzymią energię i głód hokeja na profesjonalnym poziomie. To jest bardzo budujące – podsumowuje pierwsze dni działalności klubu Bartosz Purzyński, prezes zarządu nowo powstałego klubu. Podkreślają to również zawodnicy, dla których jest to dodatkowa motywacja do ciężkiej pracy podczas letnich przygotowań, kiedy każdy z nich będzie musiał przebiec setki kilometrów i przerzucić tony stali na siłowni – dodaje Purzyński.

Na początku tego tygodnia odbyło się również spotkanie z dyrektorem Zespołu Kształcenia Podstawowego i Gimnazjalnego nr 17 w Gdańsku Oliwie oraz rodzicami chłopców i dziewcząt, którzy uczęszczają do klas hokejowych w tej szkole.

Celem spotkań było przedstawienie idei powstania klubu, który ma być celem do naśladowania dla najmłodszych i kolejnym naturalnym etapem w karierze zawodników z Pomorza. Już teraz klub opiera się wyłącznie na wychowankach i z pewnością w kolejnych latach będą oni stanowić trzon zespołu. Zarząd klubu zakłada, że to właśnie entuzjazm rodziców oraz kibiców będzie motorem napędowym nowo powstałego klubu. Zdajemy sobie sprawę, że mecze są dla nich, dlatego w dużej mierze skupimy się na organizacji nie tylko meczu jako takiego, ale widowiska, na które będziemy przychodzić z rodzinami – wyjaśnia Arkadiusz Bruliński, wiceprezes zarządu Stoczniowiec 2014. To będzie zupełnie nowa jakość w kontekście oprawy meczowej i atrakcji dla kibiców. Wiemy, że to atrakcyjny sport, który dodatkowo daje nam możliwość zagospodarowania dwóch piętnastominutowych przerw w trakcie meczu. Konsultujemy się również z osobami organizującymi takie wydarzenia za granicą i zamierzamy czerpać wzorce od najlepszych – dodaje.

Analizujemy pojawiające się propozycje docierające do nas z zewnątrz – komentuje Bartosz Purzyński. Nie o wszystkim możemy mówić już teraz, ale dotychczasowe rozmowy ze sponsorami są bardzo optymistyczne i mimo iż ciężko było to zaplanować wcześniej w tegorocznym budżecie, kolejne firmy już deklarują pomoc. Czasami jest to umowa barterowa – tak np. rozwiązaliśmy kwestię rehabilitacji i odnowy biologicznej. Każdy, kto jest zainteresowany pomaga jak może. Niektóre podmioty ze względów budżetowych obiecały wsparcie w roku 2015, co pozwoli nam na utrzymanie płynności finansowej w drugiej części sezonu, który trwa do kwietnia 2015 – podsumowuje Purzyński.

Sponsor tytularny:

Partner strategiczny:

strategiczny-1 strategiczny-4 strategiczny-5 strategiczny-6 strategiczny-7

Biznes plus:

logo-biznes-1 logo-biznes-2 logo-biznes-3 logo-biznes-4 logo-biznes-1