NEWS

Bieżące informacje z klubu

SUKCES NA 141%

Transfer ofensywnego obrońcy, nowe stroje meczowe i uatrakcyjnienie opraw meczów domowych – to trzy cele, na które w akcji crowdfundingowej pt. „Poszukiwany”, wspólnie z kibicami, zebraliśmy blisko 57 tysięcy złotych! Do projektu trwającego ledwie 3 tygodnie przystąpiło ponad 360 fanów, którzy kupując unikatowe nagrody sfinansowali razem transfer Yannicka Munda i dwa dodatkowe cele. Brawo Wy!

Akcja „Poszukiwany” rozpoczęła się dokładnie 15 listopada. Już po 13 dniach od startu na koncie projektu, dzięki Waszemu zaangażowaniu, pojawiło się 40 000 PLN – taka kwota oznaczała, że do Gdańska trafi nowy zawodnik – ofensywny obrońca Yannick Mund.

W pierwszym wywiadzie dla klubowej telewizji były zawodnik Lausitzer Füchse był pod wrażeniem niewiarygodnej postawy kibiców i podziękował za możliwość przyjazdu do pomorskiej stolicy.

40 000 PLN to jednak nie było wszystko. Zanim 23-letni Niemiec zaliczył pierwsze trafienie w nowych barwach zdążyliście sfinansować kolejny cel. Na zebranie 7 500 zł, dzięki którym ubierzemy zawodników w nowy, alternatywny komplet strojów meczowych, wystarczyły ledwie dwa dni.

Ostatecznie udało się zebrać 56 504 PLN, co oznacza, że zebraliśmy 141% pierwotnie zakładanej kwoty. Cześć z tych środków zostanie przeznaczona również na uatrakcyjnienie meczów domowych. Co to oznacza? Dowiedzą się o tym kibice, którzy regularnie będą gościć w hali Olivia.

Kupiliście łącznie 826 nagród. Najpopularniejszą z nich był okolicznościowy kubek. Równie dużym zainteresowaniem cieszyła się zimowa czapka i, co ważne, bilety na mecz dla podopiecznych gdańskich Domów Dziecka. Wpłaty w projekcie „Poszukiwany” płynęły z różnych części świata. Najwięcej – co oczywiste – z Polski, a konkretnie Gdańska, Warszawy i Gdyni, ale nie zabrakło też wpłat ze Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii czy Cypru. 25% wszystkich kibiców, którzy dołączyli do tej inicjatywy, to kobiety.

Trzy ostatnie tygodnie udowodniły, że w ważnym dla klubu celu potrafi zjednoczyć się całe hokejowe środowisko. Do akcji w charakterze ambasadorów dołączyli: Aron Chmielewski (reprezentant Polski i napastnik Oceláři Trzyniec), Adam Borzęcki (reprezentant Polski i zawodnik Bietigheim Steelers), trener Andriej Kowaliew, Lukas Haraslin (słowacki piłkarz Lechii Gdańsk) oraz Krzysztof Mieliński (kierownik drużyny. Wykupując nagrodę za 5 000 PLN mecenasem projektu została dealer Toyota Walder.

Z tego miejsca jeszcze raz serdecznie wszystkim DZIĘKUJEMY!

Sponsor tytularny:

Partner strategiczny:

strategiczny-1 strategiczny-4 strategiczny-5 strategiczny-6 strategiczny-7

Biznes plus:

logo-biznes-1 logo-biznes-2 logo-biznes-3 logo-biznes-4 logo-biznes-1