Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /wp-includes/pomo/plural-forms.php on line 210

Warning: A non-numeric value encountered in /wp-content/themes/realsoccer-v1-05/include/gdlr-admin-option.php on line 10

Warning: A non-numeric value encountered in /wp-content/themes/realsoccer-v1-05/include/gdlr-admin-option.php on line 10
PKH Gdańsk DCT GDAŃSK NADAL WSPIERA PKH2014 - PKH Gdańsk

NEWS

Bieżące informacje z klubu

DCT GDAŃSK NADAL WSPIERA PKH2014

Terminal kontenerowy DCT Gdańsk w sezonie 2017/2018 nadal wspiera Pomorski Klub Hokejowy 2014 w charakterze Partnera Biznesowego. To drugi rok wzajemnej współpracy!

– Bardzo cieszymy się, że kolejny Partner obdarzył nas zaufaniem i postanowił kontynuować współpracę z klubem w kolejnym sezonie. Tym razem skupimy się na zaoferowaniu szerszego pakietu świadczeń pracownikom DCT. To nowa forma współpracy, dzięki której możliwe jest zorganizowanie np. zajęć na lodzie z zawodnikami PKH2014 dla pracowników naszych Partnerów. Raz jeszcze dziękujemy, że jesteście Państwo z nami. – powiedział Bartosz Purzyński, prezes zarządu PKH2014.

DCT Gdańsk jest największym i najszybciej rozwijającym się polskim terminalem kontenerowym oraz jedynym terminalem głębokowodnym w rejonie Morza Bałtyckiego, do którego bezpośrednio zawijają statki z Dalekiego Wschodu. Terminal obsługuje polski import, eksport, tranzyt oraz tranzyt morski. Dzięki głębokowodnemu dostępowi ze strony morza, braku zalodzenia oraz doskonałym możliwościom operacyjnym, DCT stanowi naturalną bramę dla obrotu skonteneryzowanego w Europie Środkowo-Wschodniej.

Jest to również doskonały przykład bezpośredniej inwestycji zagranicznej, zapewniającej efektywniejszą wymianę handlową polskich produktów z Chinami, przy jednoczesnej redukcji kosztów, bardziej konkurencyjnych terminach dostaw oraz niższej emisji dwutlenku węgla w przeliczeniu na jeden kontener w stosunku do innych portów. Przy rocznej zdolności przeładunkowej na poziomie 3 mln TEU, DCT Gdańsk regularnie obsługuje zawinięcia największych statków kontenerowych na świecie. Działalność terminalu generuje rocznie ponad 6 miliardów złotych wpływów do budżetu państwa z tytułu podatku VAT, akcyzy i ceł, współtworząc jeden z najbardziej atrakcyjnych modeli biznesowych obsługujących rynki Morza Bałtyckiego.